Logo Hessing Supervers
Markten

Out-of-Home

Hessing is een toonaangevende speler in het Out-of-Home kanaal door op te treden als “dé brenger van oplossingen voor ultraverse, convenience groenten en fruit” in de sub-kanalen Travel Catering, Food Service en Quick Service Restaurants (QSR).

De Key Succesfactoren zijn:

a) Hessing is een unieke ‘one-stop-shopping’-leverancier die vier productgamma’s aanbiedt: vers gesneden groenten, vers gesneden fruit, verse maaltijdsalades en versgeperste sappen & smoothies

b) Hessing voert een twee-merkenpolitiek om zodoende een volledig en complementair aanbod te bieden aan de klanten:

  • Hessing brengt standaardproducten aan de beste prijs-kwaliteit ratio als Private Label of onder Fresh Quality merk. Met Fresh Quality produceert en verpakt Hessing de beste kwaliteit zo economisch mogelijk.




  • Hessing biedt onderscheidend vermogen en innovatie onder de merknaam JUST.




JUST is een sterk ‘belevingsmerk’ met een duidelijke boodschap: het meest geliefde convenience fruit & groenten-merk zijn door zaken ‘beter en anders’ dan de anderen te doen. Al de JUST-snacks zijn van het lekkerste fruit en de beste groenten gemaakt. JUST is dan ook ontzettend trots dat de verse fruitsalades dagelijks met de hand gesneden worden. Alles is bovendien puur, natuurlijk en supervers! Zo worden er geen vreemde E-nummers of andere kunstmatige additieven toegevoegd… Vandaar JUST: “niets anders dan...”

Verder verstaan wij onder ‘beter en anders’ ook een  maximale inspanning om zo duurzaam mogelijk om te gaan met grondstoffen en verpakkingen. Zo kiest JUST bijvoorbeeld bewust voor een gerecycleerde PET Fruit Cup verpakking. Om precies te zijn maakt JUST vier Fruit Cups van één gerecycleerde plastic 1,5l fles.